Так відреагували українці у соцмережах на новорічну антипрограму каналу
Автор: Анна Свентах. Джерело:
День
«Канал к успеху шел» уже
давно, і саме такими методами. І обурення викликає навіть не стільки конкретний
прецедент, скільки послідовне одурманювання своїх глядачів. Фейсбук-аудиторія,
яка в більшості починала свої дописи формулюванням типу «не дивлюся телевізор
уже давно, і вам не раджу» і закінчувала «вимкніть Інтер, він стане не
рейтинговим, рекламодавці підуть від нього», не враховує кількох важливих
моментів. Спільнота у соцмережах – далеко не вся країна. І навіть не половина.
Телеканали – все ще найпопулярніші ЗМІ, які не є бізнесом. І вони працюватимуть
не залежно від рентабельності, бо це дає більше, ніж прибутки – це дає хоча б
електорат, який вибирає потрібних «слуг народу». А рейтинги у цій сфері малюються
в залежності від того, хто їх замовляє
Далі: тут
Ілюстрація: Юрій Журавель
Немає коментарів:
Дописати коментар