пʼятницю, 2 січня 2015 р.

«Інтер на цвинтар»

Так відреагували українці у соцмережах на новорічну антипрограму каналу

Автор: Анна Свентах. Джерело: День
«Канал к успеху шел» уже давно, і саме такими методами. І обурення викликає навіть не стільки конкретний прецедент, скільки послідовне одурманювання своїх глядачів. Фейсбук-аудиторія, яка в більшості починала свої дописи формулюванням типу «не дивлюся телевізор уже давно, і вам не раджу» і закінчувала «вимкніть Інтер, він стане не рейтинговим, рекламодавці підуть від нього», не враховує кількох важливих моментів. Спільнота у соцмережах – далеко не вся країна. І навіть не половина. Телеканали – все ще найпопулярніші ЗМІ, які не є бізнесом. І вони працюватимуть не залежно від рентабельності, бо це дає більше, ніж прибутки – це дає хоча б електорат, який вибирає потрібних «слуг народу». А рейтинги у цій сфері малюються в залежності від того, хто їх замовляє
Далі: тут
Ілюстрація: Юрій Журавель

Немає коментарів:

Дописати коментар