понеділок, 29 грудня 2014 р.

Віктор Ющенко: Все, що переживає Порошенко, я пережив у своїй практиці 

Автор: Павєл Шеремєт. Джерело: Українська правда
Я всіх простив, хто по відношенню до мене якісь болі приніс. Я думаю, що вона зробила великий гріх перед моєю нацією, перед українським народом. Я думаю, що вона нас відкинула на багато десятків років. Але, на жаль, мене сьогодні не зрозуміють, можливо, більшість. Ми вибираємо дуже часто легковажних політиків, людей, які не дихають основами національної розбудови, які дуже часто просто не є фаховими. Це солодкі промовці, які висипають дорогу цукром, а людям представляють дуже спрощений чорно-білий аналіз.
Це, як В'ячеслав Максимович Чорновіл говорив, Україна розпочинається з тебе. Що ти замовляєш? Ти хочеш авантюриста в політиці? Будь ласка. Ти хочеш хамство в політиці? Будь ласка. Ти хочеш політичне шоу зранку до вечора, яке безпредметне, яке не дає відповіді на твій вибір? Будь ласка. Це вибір твій. Я думаю, що важливо почати з того, щоб у людини був вибір. Ми до сьогоднішнього дня навчились голосувати, але ще не навчились обирати.
Далі: тут

Ілюстрація:  Дмитро Ларін

Немає коментарів:

Дописати коментар